onsdag 26 maj 2010

Onsdagstrött.

Igår efter jobbet så åkte jag och fixade ett nytt pass. Mitt gick ut för typ två år sen. Ja och jag väntar alltid in i det typ sista som alltid.
Kortet vart fruktansvärt. Jag tycker att jag är relativt bra på mitt leg och tänkte att jag kaaanskeeee kaaaanskeee kunde få bli ok på passet också. Det är svårt att bli bra när korten ska tas framifrån. Det suger!
Efter polisen fått ta om mitt kort sju gånger så sa hon: DETTA ÄR DET BÄSTA HITTILLS!! Vågade då inte be henne försöka en gång till så jag fick nöja mig.. hatar att behöva nöja mig.
Efter det så mötte jag upp Carro vi gick till Ica och handlade sen gick vi hem till henne och lagade en galet jävla god middag, Lorr och Lovis dök upp lagom till middagen och hon hade med sig galet goda mockarutor och jag och Carro hade gjort en härlig fruktsallad.
Så vi åt allt det goda och tittade på några avsnitt av Sex And The City säsong 3 och sen på Deseperate Housewives. Spännande som fan...

Det var väldigt skönt med en promenad hem efter att ha ätit fööör mkt.

Idag så gick vi iväg med våran avdelning och grillade korv med barnen, var mysigt och mkt skönt att komma bort från förskolan ett tag.
Sen gick dagen rätt segt, varför är onsdagar alltid skit trista och varför är jag alltid trött på onsdagar?
Nu är jag iaf hemma, så skönt att ligga på soffan och bara vara. Har ätit mjölkstuvat och köttisar till middag och satt igång en tvätt, så lite har jag gjort. Ska försöka gå och lägga mig relativt tidigt ikväll har jag tänkt oxå..

Imorgon får jag lööön! Yeay! Då ska jag åka och storhandla så jag får lite mat i skåpen hemma, de var längesen jag hade de nu.

Nej nu ska jag ägna mig åt tvn...

Inga kommentarer: