lördag 22 maj 2010

Fredagslugn..

Då huvudet lättnat lite igår så mötte jag upp Tove och följde med henne och lämnade tillbaka lite kläder.
Sen tog vi en sväng förbi hennes föräldrar och hängde lite där och snackade skit, sen hämtade vi ut våra paket, sen bar det av mot Ica för att handla middag, tacos blev det.
Sen satt vi framför Tvn hela kvällen och snackade en massa skit. Vi provade kläderna vi beställt och skrattade åt allt jag beställt. Allt ska skickas tillbaka utom ett par treggings och kanske ett par ballerina som jag är osäker på.

Det var skönt med en promenad hem på kvällen.
Somnade med en gång när jag kom hem helt utmattad.

Idag vaknade jag och det kändes som att mitt huvud aldrig varit lättare. Så skönt. Ingen tyngd ingen smärta, underbart.

Var precis ute och mötte Tove för att hämta Sibel, så idag är jag hundvakt vilket känns mysigt.
Ska packa lite och sen när Tove har slutat jobba så åker vi ut till Skärgården och bara myser och tar det lugnt.

Jag verkar lyckas med min vita helg! :D

Ha en bra helg.

Inga kommentarer: