måndag 24 maj 2010

Måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag måndag

Oj nu är måndagen snart avklarad. Skööönt!
Har haft planeringsdag idag. Förmiddagen var skit trist och skit seg. Orkade inte lyssna på tanten som pratade efter ett tag och satt och klottrade vacker konst på ett papper istället.
Hon bara babblade på om samma saker hela tiden.
Jag är lixom inte van att sitta still på röven mer än en kvart typ.

Men vi fick galet god lunch, smördegsinbakad lax (har aldrig smakat förut) med klyftpotatis och sås. Det var riktigt gott faktiskt.

Sen gick eftermiddagen fort. Skönt att slippa jobba sent på måndagen som jag egentligen är van vid att göra.

Nu sitter jag hemma i min soffa och vill gå ut på en promenad men inte sjäääälv, och ingen verkar ha tid för mig.
Dumma er.

Imorrn är det tisdag, då slutar jag tidigt och ska efter jobbet möta Carro. Hoppas hon vill ta en promenad med mig då...

På torsdag kommer min löööön. Yeay! Den är efterlängtad kan jag säga!

Vill att de ska bli helg nu, är festsugen!

39 dagar kvar till Zante!

Inga kommentarer: