torsdag 22 juli 2010

Vad gör man när man vaknar kl sju på morgonen?

Igår vart det lite fest hos Jills pappa. Det var mkt trevligt. Jag drack vin, vad annars?
Vi spelade spel som våghals 2 och påståendeleken, vi drack och pratade om allt möjligt.
Mkt trevligt var det att få träffa Jills nya kärlek som man endast hört så mkt om.

Vi åkte hem relativt tidigt, vid halv ett.

Jag tittade en stund på tv när jag kom hem innan jag tokslocknade i sängen.

Vaknade vid sjutiden. VARMT! Gick upp på toa och gick och la mig igen. Kunde inte somna om. Låg och tänkte på att jag vill måla mitt bord jag har på balkongen, kom på att jag har ju faktiskt vit färg som är oöppnad... ja gissa vad jag gör då klockan sju på morgonen i stekande sol?
Jag flyger upp ur sängen och börjar måla mitt balkongbord.?? Det kan ju faktiskt inte vara normalt.
Klockan åtta tog jag en dusch och gick och la mig och sov igen.

Vaknade nu kvart över elva, käkade frukost och målade ena stolen på balkongen också.
Nu är det en stol kvar att måla och sen ska jag måla allt ett varv till. Får se om motivationen stannar tills det är klart.

Men nu ska jag bara ta det lugnt en stund.
Idag har jag inga planer. Ganska skönt.

Inga kommentarer: