måndag 12 juli 2010

Fortsätter njuta av sommaren och semestern.

Idag är det måndag, men inge jobb för mig för jag har semeeesteeer!!
Har fortfarande inte fattat fast det gått mer än en vecka av min semester.
Igår var jag tokbakis. Hade en sån jävla bra kväll i lördags så jag tycker nog att det nästan var värt det. Fast att jag ofta lyckas bli så där pastakastrullfull förstår jag mig inte på. Somnade inte förens halv sex på morgonen.

Vaknade med min klänning på mig...? Varmt!
Jag gick upp relativt tidigt iaf och blev hämtad av Linda och vi åkte ut till hennes familjs husvagn i Skokloster. Vi badade, åkte båt och åt. Mkt trevlig söndag. Tack familjen Maxe! Vi åkte hemåt lite efter sjutiden och jag somnade i bilen och vaknade inte förenst vi körde in på parkeringen på Ica i centrum.
Vi handlade lite smått och gott (som vi sen inte orkade fixa iordning i denna värme) åkte hem till Linda dit Jillan också kom förbi och vi kollade på Vm finalen. Stort Grattis till Spanien.

Gick hem efter matchen, min säng var grymt saknad och det var underbart trots värmen att få krypa ner i min stora säng och somna.

Vaknade dock efter nån timme av att jag var nära att dö av värmeslag, tog en skön dusch och somnade sen om snabbt igen. Vaknade vid elva tiden. Äntligen utvilad!

Nu väntar jag på att Linda ska komma så ska vi åka ut till Rosers och bada. Yeaaay! :D

Inga kommentarer: