fredag 16 juli 2010

Semestern fortsätter i samma underbara anda..

Mötte upp Carro på Kondis imorse, vi köpte med oss sallader och lite sånt och åkte hem till Jills pappa där vi satt i solen, badade, åt, snackade en massa om allt mellan himmel och jord, och skrattade en massa.
Malin kom och joinade ett tag.
Jag har bränt mig i solen. Är röd.. schnyyyyggt!

Sen åkte jag, Carro och Jill till Ica och handlade massa grönsaker och kött och åkte hem till Carro och grillade grillspett som veKursivrkligen knullade i munnen!
Vi satt sen och pratade och skrattade och gjorde upp planer för morgondagen då det står fest på schemat.

Dagen har vart helt jävla underbar. Nu ligger jag i min soffa och har smörjt in mig med aftersun och ska snart nöjd med dagen krypa ner i min underbart stora säng.

Bästa semestern på länge!

Inga kommentarer: