onsdag 21 juli 2010

Skärgården rocks!

Idag är jag lite piggare än jag var igår. Jag har ett stort behov av att sova i min egna säng, annars blir jag trött.

Dygnet ute på landet med Jill var skitbra. Skönt att komma ut dit och bara vara. Sitta och bara vara och inga måsten.
Fattar inte varför jag är så kass på att åka ut dit.

Vi badade, det var as varmt i vattnet i insjön som finns på ön.
Vi grillade lax till middag och jaa det knullade i munnen.
Vi snackade massa skit och spelade spel.

Igår var det tyvärr mulet så det vart inget badade, utan vi tog det mest lugnt och åkte sedan hemåt.

Sen spenderade jag resten av dagen hemma. Jag verkligen älskar att vara hemma och bara vara. Fast igår vart jag lite uttråkad men jag ville inte heller nått annat göra.


Ikväll däremot.. ikväll blire fest!

Inga kommentarer: