onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Mötte upp Jessica och söta Lukas och gick till centrum för en heldag. Shoppade en heldel behövliga saker förutom det jag gick dit för att handla, en outfit till fredag. Jag får tar nått gammalt... Om jag inte får för mig att åka nån annanstans imorrn och kolla lite...
När Lukas somnat i vagnen och Jessica fått värk i fötterna så mötte jag upp Carro för ytterligare lite centrumhäng. Köpte lite mer innan det vi begav oss hem till Carro.
Carro färgade håret och jag tittade på Tv.
Sen gick vi ner till Tiger och handlade hem apgod mat. Vi åt och kollade på en film som hette Love Happens eller nått sånt, jag grät. Mespropp.
Sen snackade vi en massa skit och kollade på lite kläder på olika shoppingsidor. Nu vill jag shoppa ännu mer.. ska jag?
Sen tog jag en promenad hem var nästan framme då de började asregna, som tur var hade jag trädens skydd.

Nu ligger jag i min soffa och funderar på om jag ska beställa dom där skorna jag sett eller ej.. Jag lär ju görat.

Hoppas på att mina kläder från Hm kommer imorrn, snälla rååå!

Inga kommentarer: