lördag 10 juli 2010

God Morgon Sverige.

Igår vaknade jag i Grekland idag vaknar jag i Sverige.
Resan känns redan som en dimma, veckan flög iväg och nu känns det lite som att jag aldrig var där.

Men skönt att komma hem är det alltid. Så fort jag kom innanför dörren igår så slängde jag in massa kläder i tvättmaskinen.
Känns skönt att ha rena kläder.
Var skönt att bara vara, vara ensam. Bara jag. Förr var jag ingen sån som ville va själv, jag ville alltid ha en massa folk runtomkring mig, det har förändrats helt och hållet. Jag älskar att vara själv! Beror det på åldern..?

Hursomhelt så har veckan vart bra och bestått av mest sol, bad, mat och drinkar.
Jag har ingen skön bränna, as trist. Fick nå utslag somn kliade som fan så jag har typ inte vågat va i solen så mkt och har jag vart i solen så har jag haft spf 30 på mig, inte mkt sol kommer igenom det.
Tankarna på utslagen har vart saltvattnet, smutsigt poolvatten och solexem. Sista natten kom jag på vad det var när jag låg där i sängen och kunde inte sova för att det kliade som fan på hela kroppen. Lakanen... Jag är nog allergisk mot antingen typ tvättmedlet eller blekningsmedlet dom tvättar lakanen med. Typikus.

Men nu är jag hemma igen, och Sverige bjuder på fint väder. Idag blir det ingen solning för mig då jag har lite ärenden att fixa, hämta ut ett hmpaket, gå till systemet och handla hem lite mat.
Men imorrn ska de fan bli sol och bad av!

Ikväll ska jag träffa några underbara vänner för lite vin och massa skitsnack. Kommer bli underbart. Om du vill joina? Ring!

Inga kommentarer: