lördag 17 juli 2010

Lördag.

Lördag. Inte för att det spelar nån större roll under semestern men man kan ju inte låta bli att älska lördagar hursomhelst.

Idag har jag gjort absolut ingenting, lånade Twilightböckerna av Jill igår, så jag har mest läst idag. Jag älskar ju filmerna och känner nu att det är dax att läsa böckerna. Ville inte det förut men det är dax nu...

Kollar ut genom fönstret, det är varmt men ingen sol och det blåser. Tog sommaren slut nu? Jag som har två veckors semester kvar ju!

Ska snart bege mig ner mot systemet för att handla vin inför kvällens festligheter.
Ring om du är sugen på att dricka lite!

Livet är en fest!

(Som ni kanske märker blir det inga långa blogginlägg just nu och veckans hunk ligger på paus men det kommer blir bättre sen när semestern är slut)

Inga kommentarer: