torsdag 29 juli 2010

Torsdag...

Fick med mig Jillan till Kista idag, men hittade inte klänningen jag ville ha där heller. That sucks!

Vi käkade god lunch, Ks morbor jobbade på spanjoren han sa att K och dom trivs bra i Libanon och det verkar som att dom kommer att stanna där, han kunde lika bra ha huggt mig med en kniv i magen...
K är ett av mina absoluta favorit barn på jobbet. (jag är väl medveten om att man inte får ha favvobarn men jag kan inte låta bli)

Vi vart sen as trötta båda två och begav oss hemåt. Först stopp förbi Sigma C och in på Claudias för att hämta ett megapaket från Hm.se Vad annars?
Sen hem och prova lite olika kläder jag fått hem, en del va bra en del va skit.

Nu håller jag på och tvättar kläder, imorrn far vi. MOT K-TOWN! Kommer bli asa skoj, skönt att åka bort några sköna brudar från Sthlm.

På måndag är det tillbaka till verkligheten. Back to work. Det suger getballe, men jag saknar dom små trollen.

Inga kommentarer: