lördag 10 juli 2010

Skönt med semester!

Första dagen i Sverige har vart lugn.
Tog det lugnt imorse, satt vid datan och gick runt här hemma och bara var. ENSAM!
Vid ett-tiden så vandrade jag ner mot centrum och handlade på systemet.
Sen upp till Claudias och hämtade ut ett paket från HM och sen ica och handlade lite som jag kan äta till frukost dom kommande dagarna.

Sen har jag bara tagit det lugnt igen. H ringde precis mig, han är i Sverige så jag ska ut och möta honom en snabbis om en stund och snacka lite skit innan han åker hem till Finland imorgon igen. Har inte sett han på ett och ett halvt år tror jag. Ska bli kul att se han iaf.

Sen så ska jag fixa till mig lite så gott det går sen iväg till Carro för att dricka några glas vin för mkt. Kan bli en riktigt mysig kväll!

Nej nu ska jag börja småfixa mkt innan H hör av sig.

Ha en bra lördag!!

Inga kommentarer: