torsdag 1 juli 2010

Semesterdag 1

Jaha då var min första semesterdag här..
Och vad gör jag min första semesterdag... ? Joo jag vaknar klockan sju.
Måste vänja kroppen med att nu under några veckor så får den sova länge. Fast inte imorrn.

Jag kunde iaf inte ligga kvar i sängen, för tråkigt.
Jag har satt igång en tvätt och slängt ner lite plagg i resväskan och lagt ner pass och biljetter i handbagaget.
Men jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig igen och somna om om ett tag. Jag får göra det jag har semester!

Jaha vad ska jag sysselsätta min första semesterdag med då?
Packa, fixa och dona.
Gå till Claudias och skicka tillbaka kläder.
Måla om naglarna.
Peela mig.
Gå till Rusta och kolla om jag hittar nån billig och bra sololja.
Ladda kameran.
Och så ska jag försöka slappa lite och ändå njuta av semestern...

Imorgon vid den här tiden så sitter vi på planet vid den här tiden och är halvvägs mot Grekland, ZANTE!!!

Men nu tänkte jag faktiskt ta och somna om ett tag först...

Inga kommentarer: