söndag 17 oktober 2010

Skriva av mig stund.

Jag är så trött. Så jävla trött på folk. Så är det.
Jag hatar att inte veta vart man har folk. Och jag vet fan aldrig vart jag har nån.
Hatar när en kompis "snackar skit" om en annan kompis och sen umgås med den och säger till den personen att den är underbar och massa sånt.
Varför då säga till mig att man är så trött på den personen? Säger då den här personen till andra att den är trött på mig?
Man säger ju de " den som snackar skit i om andra i din närvaro pratar skit om dig i din frånvaro"...

Sen säger inte jag att jag är gud bästa barn och aldrig ventilerar saker jag stör mig på till kompisar. Och absolut om nån gjort nått dumt eller sagt nått tokigt så kan man ventilera sig om det till mig. Men om man alltid säger att man stör sig på en person att man alltid är irriterad på den här personen kan den då vara så jävla bra och underbar som man sen säger till personen i fråga?

Oj vart ett trist inlägg men jag var bara tvungen att skriva av mig. Onödigt att ventilera i vem eller vilka jag pratar om.
Och jag mår fortfarande dåligt och hoppas på att det verkligen bara är att jag är tokbakis och inte så att jag är på väg att bli sjuk igen. Har varken tid eller lust att va sjuk, jag vill må bra!


Imorgon är det måndag. Hoppas på att denna vecka blir bättre än förra. K kommer tillbaka, det gör så att det känns som att det kommer bli bra. Helgen är snart här igen. Det kommer gå fort. RMI!

Inga kommentarer: