söndag 17 oktober 2010

Kul igår = mindre kul idag!

Ok nästa helg blir nykter. Jag har bestämt mig.
Idag mår jag värre än någonsin. Grät för en stund sen av att jag mådde så dåligt. INTE OK!
Vem vill vara nykter med mig nästa helg?

Men jag hade hursomhelst asa kul igår.

Var först i Sumpan hos min faster och käkade lite middag och sånt för att fira att min kusin fyllt 18 år. Sen stannade jag kvar där ett tag och hängde innan det var dax för mig att bege mig mot Mariehäll hem till Linda för att dricka vin med massa sköna brudar.
Jag hällde i mig vin som att det vore typ vatten.
Sen begav vi oss mot Garbo, inte allt för nyktra. Mötte upp Erica där.
Och vilken fest det vart. Vi dansade och shottade och minglade runt. Var verkligen asa kul. Vart dock lite väl mkt av det goda tror jag.
Mötte även på en glad Carolina där, det var skoj!
Somnade typ i taxin hem.

Vaknade imorse ville bara dö. Gick upp och kissade och såg att duschdrapperi + stång ligga på golvet och badkaret fullt med vatten? Vad fan har försigått här inatt? Haha. Dumma människa sluta bada på fyllan! Det kommer bli min död helt klart!

Nu ska jag och Tove äta nått.

Bakisjävlaskitfan.

Inga kommentarer: