fredag 15 oktober 2010

I´m back!

Åh jag är bara så glad just nu. Nästan utan anledning, men det kan man väl få va?
Det är ju ändå fredag!!

Började klockan sju imorse, det suger jag men det för ju nått gott med sig, att jag slutade jobba klockan två redan. Yeay! Tidiga fredagar är bland det bästa som finns.. typ.
Åkte då mot Märsta hem till Carro och mös med hennes lilla underbara Emilio. Jag är för dålig på att åka dit men ska bli bättre då det är så härligt att bara sitta och snacka skit om allt i hela världen med Carro och veta att hon är den sista på jorden att dömma mig.
Var tillbaka i Väsby klockan sju, sprang då upp till min syster för att hämta min älskade data som Thomas lyckats fixa! Thomas du är fan bäst!
Thomas skjutsade då hem mig.
Jag lämnade in datan innaför dörren och sprang sen ner till Ica för att handla lite fredagsgott. Chips och dipp och choklad. Mulliga är gulliga va? :D
Och nu sitter jag i min soffa, lite frusen men fortfarande tokpigg. Lite speedad typ. Trodde jag skulle känna av tröttheten när jag väl satt mig i soffan men icke sa nicke jag skulle typ kunna springa en mil just nu känns det som.

Just det en annan sak som gjorde mig lycklig idag var att K var och hälsade på på dagis. Han kommer tillbaka på måndag efter att ha varit borta i ett halvår. SOM jag saknat den ungen.

Men nu tittar jag på Idol, är inte helt insatt idag. Är typ för igång. Men dock jävligt frusen, ska nog fixa det med ett varmt bad.

Imorgon ska vi fira att kusinen fyllt 18. Hur är det möjligt att min lilla kusin har fyllt 18?? Jag är ju typ 18... TYP! Känns så iaf.
Då dom bor i Sumpan så ska jag förmodligen stanna kvar i trakterna och ta ytterligare en kväll på Garbo. (Jag var där förra helgen)
Kom dit imorrn!
Jag är dock sugen på en liten Väsbyfest, men det är tydligen ingen annan... Nån som vill ta en Väsbykväll snart?

Och jag är såååå glad efter två veckor utan data att den är tillbaka.

Nu skiter jag i Idol och beger mig in i ett varmt bad istället!

Inga kommentarer: