lördag 16 oktober 2010

Lördagsbabbel

Jag tänkte städa idag, men så blidde de inte. Kasst.
Tänkte gå en promenad imorse, så blidde det inte heller. Riktigt kasst.

Har inte gjort ett piss idag. Bara varit, men det har faktiskt oxå varit riktigt skönt. Det blir inte så mkt vila på veckodagarna med mitt jobb.

Har redan panik över att jag ska till tandläkaren på fredag. Kan inte sluta tänka på det, känns så jävla jobbigt. Jag hoppas att jag inte börjar gråta. Det är så läskigt och obehagligt med tandläkare. (Alltså min läkarskräck gäller även tandläkare)
Mamma berättade häromdagen att jag vägrade öppna munnen hos tandläkaren när jag var liten. Det började redan då... Men jag ska försöka se positivt. Försöka. Man måste ju tydligen gå till tandläkaren ibland, säger pappa iaf. Och nu när det känns som att jag har hål så är det tydligen läge. Skitläge.

Ikväll ska jag dricka massa vin, har vart sugen på det hela veckan. Det är inte helt lätt på jobbet just nu. Mkt skit. MEN jag biter ihop och tar det som det kommer. Det måste ju bli bättre. Jobbigt att se jobbarkompisar som man tycker om så mkt vantrivas just nu pga olika saker som sker.
Jobbigt när vissa kollegor är otrevlig mot en. Jag men vänder ryggen till. Hon är bara avundsjuk på att jag är ung och att barnen tycker mer om mig. Sådeså! Tur att jag har vissa på jobbet som jag kan ventilera med iaf.
Men nu är det helg. Underbara älskade helg! :D

Kom till Garbo ikväll! Det är där det händer ikväll!

Inga kommentarer: