söndag 17 oktober 2010

Mitt liv som bakfull..

Jag är verkligen helt förstörd idag. Jag och Tove var på Tiger och käkade. Jag fattade inte vad personalen sa. Fick fråga flera gånger. Han hatade mig. Jag hatade mig.
Det var längesen jag var såhär bakis. Alltså jag är typ sjuk. Fyllesjuk.
Tove försökte locka mig med Väsbyfest nästa helg. Jag måste erkänna att jag funderade på det en liten liten stund. Men sen tänkte jag på alkohol och sa nej. Vit helg nästa helg.

Köpte med mig lite frukt och sånt hem. Gjorde en fruktsallad på melon, ananas, banan och vindruvor. Köpte Kesella jordgubb/lime oxå. Det knullade i munnen. Helt klart.

Nu har jag sovit ett tag på soffan i hopp om att vakna och må as bra. Det funkade inte. Jag har ont. Överallt.
Kanske dax för mig att bli vuxen? Men det är verkligen astrist att va vuxen och singel.

Nu ska jag kolla på gossip girl och äta en smörgås till middag.

Jag vid korvståndet kl tre inatt.
-Heeeej Har du nå muslimkorvar?
Korvgubbe: - Nej dom är slut.
Jag: -Ahaaa, Äh ge mig den tjockaste korven du har!
Korvgubbe: - Haha så mkt muslim var du!
Kille bredvid: -Jag har en tjockkorv du kan få. (Äh blä!)

Alltså jag är inte muslim..? Men jag äter inte korv. Egentligen.

Inga kommentarer: